۱۳۸۷ مهر ۱۲, جمعه

تولد

27 سال از زندگیم گذشت و من هنوز نمی دونم کجام یا کی ام.چرا باید سالگرد تولدم رو جشن بگیرم؟در طی این سالها هیچ وقت در سالگرد تولدم به اندازه امسال از بودنم شرمنده نبودم.با کوله بار سنگینی از اشتباهاتی که تا آخر عمر یه دو شم خواهد بود 27 سال را پشت سر می گذارم و باز به جبر روزگار ادامه می دهم تا به ... .دیشب فیلم "دعوت" حاتمی کیا رو دیدم که با جمله مسخره ی "این بچه هدیه ی خداست"اجازه داد همه یچه ها به قیمت بدبختی تمام زنهای توی فیلمش به دنیا بیان.حالم بد شده بود.نفسم بالا نمی اومد.داشتم فکر می کردم آره حتمن من هم هدیه ی خدام اونم در چنین روزی.نمی دونم چرا اینقدر اجق وجقی شدم.چرا نمی تونم عین آدمای دیگه از این نوع بودنم خوشحال باشم و آروم باشم.

۵ نظر:

شقایق گفت...

فروغ ماه مهری غمگین!
تولدت مباااااااارک!
می گن قراره تو 28 سالگی ماه مهری ها یه اتفاق توووووووپ بیفته! من که منتظرم!

فروغ گفت...

ممنون.اين توپ بودن از كدوم جهته؟شاد يا غمگين؟براي من كه مدام اتفاق توپ ميفته ولي همشون از جهت خسته كننده و كسل كنندش.

شقایق گفت...

ادم همیشه تو زندگیش به یه دل خوش کنک احتیاج داره! ندیدی این همه آدم که می رن فالگیر! من خودم یه شب نشستم واسه خودم این تصمیم رو گرفتم که یه اتفاق خوب واسم بیفته. خوب آدم نباید تنها خور باشه.واسه همین همه مهری های دیگه رو هم شریک کردم.

Salar گفت...

چشم ها را بايد شست, جور ديگر بايد ديد.

fadayemam@hotmail.com گفت...

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر