۱۳۸۷ بهمن ۱, سه‌شنبه

بالاتر از سياهي رنگي هست يا نه؟

نمي دونم ايني كه ميگم خنده داره يا گريه دار.ديروز امتحان داشتم(discourse)فقط مي دونستم كه آخرين روز بچه ها امضا گرفتن كه تاريخ امتحان رو عوض كنن.من هم نمي دونم چرا و از كجا اطمينان پيدا كردم كه عوض شده.با خيال راحت ديروز اومده بودم شركت كه تازه ساعت 11.30 يكي از بچه ها زنگ زد كه اومدي براي امتحان ؟و من بي خبر از همه جا فهميدم كه امتحان يه ساعته تموم شده.شوكه شده بودم به همه چي فكر مي كردم به اينكه چرا غيبت من رو سر امتحان هيچكس نفهميده حتي اگه هيچكس نمي فهميد يكي كه بايد مي فهميد .بچه هاي شركت هر كي يه جوري دلداريم مي داد گواهي پزشكي يا هر چيز ي كه به ذهنشون مي رسيد ولي كاملا واضح بود كه تو اين مدت چقدر ذهنم مشغول بوده و اذيت شده بودم كه ديگه حواسم به تاريخ امتحان نبوده.به هر حال تصميم گرفتن الان برم به دكتر راستش رو بگم .نمي دونم چي ميشه.فوقش بايد اين درس رو يه ترم ديگه بگيرم ديگه.نمي دونم بالاتر از سياهي رنگي هست يا نه؟

۱ نظر:

شقایق گفت...

من هم یه بار واسم این اتفاق افتاده!می فهمم چقدر شوکه شدی!